Programozó tábor 2019

A programozás nem boszorkányság! >:)

Tábori célkitűzésünk, hogy játékos keretek között segítsünk elsajátítani és ezáltal elmélyíteni a programozás legfontosabb alapismereteit.

Helyszínválasztásunk ezért is esett, egy Sashalmi Fotóstúdióra: ugynais az itteni tiszta, oxigéndús levegő, és a kellően ütemezett szabadtéri programok a garancia arra, hogy a szünetekben az agy teljesen regenerálódhasson, így játékos oktató anygunk a legfogékonyabb közegben teljesedhessen ki.

Élete folyamán mindenki programozott már, legfeljebb nem tud róla…

Napközis Programozó táborunk 10-14 évesek számára

  • Helyszín: XVI. Budapest, Margit utca 69. – Fotóstúdió
  • Napközis turnusaink hétfőtől péntekig tartanak.
  • Érkezés: 8:00-tól, Távozás: 16:00

A tábor teljes költsége: 43.900 Ft, mely az alábbiakat foglalja magában:

  • Napi 3 étkezést
    • Tízórai és Uzsonna a helyi pékségből illetve friss gyümölcs a sashalmi piacról
    • Ebéd a közeli “Nempiskóta” étteremben, 2 fogásos meleg étellel
  • A fotóstúdió és eszközeinek teljes használatát
  • Szabdtéri csapatsportos/animátoros foglalkozást

2019-es turnusaink

Programozó tábor

  • Típusa: Budapesti napközis tábor
  • Nyitvatartás: H-P, 8:00-16:00
  • Táborvezető: Bábel László
  • Ára: 43.900
Jelentkezés

Programozó tábor

  • Típusa: Budapesti napközis tábor
  • Nyitvatartás: H-P, 8:00-16:00
  • Táborvezető: Bábel László
  • Ára: 43.900
Jelentkezés

Programozó tábor

  • Típusa: Budapesti napközis tábor
  • Nyitvatartás: H-P, 8:00-16:00
  • Táborvezető: Bábel László
  • Ára: 43.900
Jelentkezés

Az egy hetes Programozó táborunk programjai

Etikus Programozás

Etikus Programozás

Követendő és kerülendő alap irányelvek

Számítástechnika történe

Számítástechnika történe

Röviden és tömören a kezdetektől a napjainkig...

Programozói Logika

Programozói Logika

Logikus gondolkozás alapjai a gyakorlatban

Játék programozás

Játék programozás

Lottó program írása és kipróbálása

Csak okos@n!

Csak okos@n!

Beszélgetés a közösségi média és az internet veszélyeiről

Programozási fejlesztőkörnyezetek

Programozási fejlesztőkörnyezetek

A gépi kódu programozástól a modern fejlesztőkörnyezetekig

Szabdtéri foglalkozások

Szabdtéri foglalkozások

Irányított csapatversenyek – Kötélhúzás / Célbadobás / Váltó futás

Esőnapi program

Esőnapi program

Házimozizunk - Disney/Pixar filmek vetítése - Szigorúan odafigyelve a korhatárra és a témákra

A Programozó tábor napirendje

Érkezés

8:00 – 8:30


Oktatás

számítástechnika története – kezdetek, kialakulás, elterjedés – többgépes rendszerek – hálózatok, internet

8:30 – 9:30


Tízórai

9:30 – 9:45


Oktatás

A programozási nyelvek fejlődése napjainkig.

9:45 – 10:45


Mozgás

Irányított, szabadtéri csapat játékok

10:45 – 12:45


Ebéd

12:45 – 13:30


Oktatás

A programozási logika alapjai a mindennapi életben. Logikai keretek haszna és korlátai szituációs játékokon keresztül

13:30 – 14:30


Mozgás

Játszótér – Szabad játék

14:30 – 15:30


Uzsonna

15:30 – 15:45


Táborzárás

15:45 – 16:00

Érkezés

8:00 – 8:30


Oktatás

Az etikus programozás fontossága, ismerkedés a világhálóval és veszélyekkel

8:30 – 9:30


Tízórai

9:30 – 9:45


Oktatás

A programozási fejlesztőkörnyezetek fejlődése és az OOP alapjai

9:45 – 10:45


Mozgás

Irányított, szabadtéri csapat játékok

10:45 – 12:45


Ebéd

12:45 – 13:30


Oktatás

Ismerkedés a TP keretrendszerrel, a TP program szerkezete, felépítése, megnyitás, mentés, fordítás, futtatás.

13:30 – 14:30


Mozgás

Játszótér – Szabad játék

14:30 – 15:30


Uzsonna

15:30 – 15:45


Táborzárás

15:45 – 16:00

Érkezés

8:00 – 8:30


Oktatás

Ismerkedés a változókkal és típusokkal szituációs játékon keresztül és a gyakorlati alkalmazásban. A szövegek jelentősége

8:30 – 9:30


Tízórai

9:30 – 9:45


Oktatás

Ciklusok típusai fontosságai, szituációs játékon keresztül illetve a gyakorlatban

9:45 – 10:45


Mozgás

Irányított, szabadtéri csapat játékok

10:45 – 12:45


Ebéd

12:45 – 13:30


Oktatás

Rendezési elvek megvalósítása szituációs játékban, majd a gyakorlatban.

13:30 – 14:30


Mozgás

Játszótér – Szabad játék

14:30 – 15:30


Uzsonna

15:30 – 15:45


Táborzárás

15:45 – 16:00

Érkezés

8:00 – 8:30


Oktatás

Elágazások fontossága játékosan, majd a gyakorlatban

8:30 – 9:30


Tízórai

9:30 – 9:45


Oktatás

A tömbök használata és előnyei

9:45 – 10:45


Mozgás

Irányított, szabadtéri csapat játékok

10:45 – 12:45


Ebéd

12:45 – 13:30


Oktatás

Bevezetés a unitok, eljárások és függvényekbe, jelentőségük és használatuk

13:30 – 14:30


Mozgás

Játszótér – Szabad játék

14:30 – 15:30


Uzsonna

15:30 – 15:45


Táborzárás

15:45 – 16:00

Érkezés

8:00 – 8:30


Oktatás

A lottó program közös tervezése, megfogalmazás, lebontás, alapszerkezet létrehozása

8:30 – 9:15


Tízórai

9:30 – 9:45


Oktatás

Lottó program megírása a gyakorlatban

9:45 – 10:45


Mozgás

Irányított, szabadtéri csapat játékok

10:45 – 12:45


Ebéd

12:45 – 13:30


Oktatás

Játék a programmal, sorrendek felcserélése

13:30 – 14:30


Mozgás

Ha marad még időnk, zárásként “tini DISCO” és KAROKE a fekete műteremben

14:30 – 15:30


Uzsonna

15:30 – 15:45


Táborzárás

15:45 – 16:00

2019-es Fotótáborunk oktatója

Babel-Laszlo-Oktato-okostabor.hu

Bábel László Programozás oktató

Hivatásos felnőttképzésben progamozás tanár, Biblia oktató, Szabadúszó programozó, Cégvezető

Hiszem, hogy a tanítás nem más, mint tudásunk átadása, amit a legjobb tanártól kaptunk aki valaha is csak létezett: „ Az élet a legjobb tanár, amiben mindannyian tanárok és diákok vagyunk”

A program futtatása az igazi teszt. Megírod a programot, kipróbálod, és vagy működik, vagy nem.

Bill Gates

Ha az ember tényleg meg akar érteni valamit, annak az a legjobb módja, ha megpróbálja elmagyarázni valakinek. Ez arra kényszeríti, hogy helyretegye a dolgokat a saját fejében. És minél lassúbb és nehézfejűbb a tanítvány, annál egyszerűbb ideákra kell lebontanunk a gondolatmenetet. És valójában éppen ez a programozás lényege. Mire az ember egy bonyolult gondolatot lebont olyan egyszerű lépésekre, hogy azt még egy buta gép is megértse, addigra biztos, hogy valamit megtanul arról a dologról. A tanár általában többet tanul, mint a diák. Nem így van?

Douglas Adams
Okostábor.hu AdminProgramozó tábor 2019